Původně chtěl hrát profesionálně hokej. Stal se z něho ale manažer a prezident jedné z nejznámějších společností, která se živí přímým prodejem. Přestože šéfa kosmetické firmy Oriflame tento způsob prodeje živí, nesnaží se při rozhovoru přesvědčovat, že je to technika vhodná pro každého a pro jakýkoli produkt. "I když pivo by se tímto způsobem v Česku prodávalo dobře," říká Magnus Brännström s úsměvem. V Česku se podle něho firmě daří, kosmetické poradkyně (jak dealerkám říká) totiž tvoří téměř jedno procento české populace.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.