Někdejší největší výrobce mobilních telefonů, finská Nokia, zažívá několik smolných let. Prodeje sice rostou, ale obrat i zisk klesají.
První minuty dlouho očekávané konference Nokia World z minulého týdne proto působily jako z jiného světa. Místo špičkových telefonů pro vyspělé trhy prezentovala viceprezidentka marketingu Blanca Jutiová levné přístroje pro třetí svět. Vize Nokie, že děti ve slumech osloví značkové přístroje, na kterých můžou hrát Angry Birds, všechny doslova uchvátila. Internet byl plný sžíravých poznámek lidí, kteří nechápali, čím chtějí Finové konkurovat Applu a Samsungu. Nejztrátovější divize Nokie by se měla stát motorem celé společnosti?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111