Porotu ve slovinském Portoroži, která oceňuje reklamy z východní Evropy, nejvíce nadchla variace se Stalinem. Diktátor se díky destilování stává veskrze dobrou pohádkovou bytostí.

Amundsenka má i verzi s Hitlerem, který se proměňuje v králíčka. V další se divoký zpěvák skupiny Kiss mění v medvídka pandu. "Je známo, že každým destilováním se vodka stává čistší a lepší," popisuje myšlenku kampaně Tomáš Belko, kreativní ředitel pražské Ogilvy Group, která venkovní billboardy pro likérku Stock Plzeň vytvořila. Postupná proměna, jejích šest kroků zároveň představuje hlavní přednost produktu, udrží pozornost diváka déle a nutí ho se na reklamu zaměřit.

Hana Vacková

Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media

Vodka se šestkrát destiluje a proměna je na světě. Přibude dobráckých pand, chytrých králíčků a štědrých Santa Clausů a ubude zloduchů.

Související