Pokud chtějí být čeští podnikatelé konkurenceschopní, musejí držet krok se světem. K tomu potřebují nejčerstvější informace o destinacích, kde chtějí uspět. Neobejdou se také bez dalšího vzdělávání ušitého každé firmě na míru.

O tom, jakou podporu najdou hlavně malí a střední podnikatelé v CzechTrade, hovoří Lada Rindošová, zástupkyně generálního ředitele. Výhodou vzdělávání v CzechTrade je hlavně to, že ceny za vzdělávací akce jsou dotované státem a v porovnání s komerčními cenami na trhu jsou dostupné i firmách, které zatím nemají silný kapitál.

HN: Kdy vznikla Exportní akademie a proč?
Exportní akademie vznikla v roce 2006 jako jeden z 12 projektů vládní Exportní strategie na léta 2006 až 2010, respektive 2011. Jejím posláním je zvyšování zahraničně obchodních kompetencí, a to jak na straně firem, tak organizací, jejichž posláním je prosazovat obchodní zájmy Česka v zahraničí. Akademie má dvě cílové skupiny - podnikatele a státní úředníky, takzvané obchodní diplomaty. Pokládáme za výhodu, že vzděláváme a rozvíjíme obě skupiny. Máme tak možnost zprostředkovávat jejich pravidelná setkávání. A úředníci jsou tak konfrontováni s aktuálními potřebami firemní sféry.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se