Nový seriál IHNED.cz vám nabízí myšlenky a pocity lidí kolem vás. Odpovědi pocházejí od odborníků dané oblasti, kteří se svěřili IHNEDu. Věřte jim!

Tento díl se týká obchodů. Jakých je tedy 9 věcí, které byste měli o pocitech prodavaček vědět, ale žádná vám je hned tak neprozradí?

1. Většina lidí si pro zamluvené oblečení nebo boty už nikdy nepřijde, takže se nedivte, že i zamluvené věci občas prostě prodáme.

2. Když si něco zkoušíte, zeptáte se nás na názor a my vám řekneme, jestli si ještě nechcete zkusit něco jiného, tak vám to prostě nesluší, chápete?

3. Těžko říci proč, ale zkušební kabinky vyvolávají v lidech temné síly. Nechávají za sebou odpadky, špinavé ponožky, plenky po dětech, žvýkačky na zrcadlech.

4. Možná vám nebudeme chtít vrátit peníze za reklamované věci nebo věci nakoupené ve slevě. Když ale před ostatními zákazníky ztropíte cirkus, nakonec vám peníze nejspíš vrátíme. Ale neradši bychom vás nechali odvést.

5. Taky nás trápí vrtalové. Když poskládáme komínky věcí a nějaká dáma je všechny hned rozvrtá, ač se na ni usmíváme, nechtějte vědět, co si o ní myslíme.

6. Není moc fér nechávat hrát vaše děti s naším zbožím, aby vás při výběru neotravovaly. Že jsou úžasné, i když něco odtrhly, ušpinily nebo rozbily, si myslíte opravdu jen vy.

7. Každý, kdo k nám donese zničenou botu nebo roztržené kalhoty, přísahá, že se mu to stalo hned při prvním nošení. Hm......

8. Všechny asistentky v obchodě ví, že když zákazníka hezky při příchodu pozdraví a podívá se mu do očí, sníží tím pravděpodobnost, že tenhle zákazník v obchodě něco ukradne.

9. Většina zlodějíčků totiž nevypadá, jak si je lidé představují. Zpravidla jsou to pěkní, udržovaní lidé, kteří u nás už nakupovali. A když jsou to tak fajn zákazníci/zákaznice, tak jim občas něco zůstane za pěstěným nehtem... Takže si neberte osobně, že právě za vámi pluje někdo z nás.