Český automobilový trh letos zasáhl nebývale ostrý boj o druhé místo. Neboli o velice ceněnou první příčku mezi dovozci, protože pozice domácí Škody v čele celého pelotonu je zatím zcela neotřesitelná.
Nejde přitom jen o počty prodaných aut. Být importérem číslo jedna zní dobře i z marketingového hlediska. Komu se to povede, další rok tuto skutečnost neopomíjí zdůrazňovat v reklamní kampani.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111