Kdo je to vlastně senior? Je to důchodce krmící holuby v parku, nebo atraktivní padesátník prohánějící se po golfovém greenu?

Z průzkumu s názvem Generace 50+ a reklamní komunikace, který provedly agentury Opinion Window a OMD Czech, vyplývá, že první hranicí, při jejímž překročení už naše společnost začíná člověka vnímat jako seniora, je dosažení věku 50 let.

Věřit ale, že padesátiletý člověk bude reagovat na stejnou reklamu podobně jako člověk osmdesátiletý, by bylo naivní. Právě z toho by se měly firmy poučit a cílit reklamu odděleně na jednotlivé skupiny seniorů.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.