Kdo je to vlastně senior? Je to důchodce krmící holuby v parku, nebo atraktivní padesátník prohánějící se po golfovém greenu?
Z průzkumu s názvem Generace 50+ a reklamní komunikace, který provedly agentury Opinion Window a OMD Czech, vyplývá, že první hranicí, při jejímž překročení už naše společnost začíná člověka vnímat jako seniora, je dosažení věku 50 let.
Věřit ale, že padesátiletý člověk bude reagovat na stejnou reklamu podobně jako člověk osmdesátiletý, by bylo naivní. Právě z toho by se měly firmy poučit a cílit reklamu odděleně na jednotlivé skupiny seniorů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111