Jedenasedmdesátiletá paní Marie zkušeně prokličkuje mezi regály svého oblíbeného supermarketu a míří k pokladně. Její nákup lze rozdělit na dvě části. Levné potraviny a luxusní cukrovinky.

»Jsem v důchodu, takže jsem chudá. Ale já už si vystačím s málem, jenom vnoučata jsou mlsná,« vysvětluje schizofrenní obsah svého košíku.

Penzisté, kteří se chovají podobně, jsou přitom v Česku běžným jevem. Marketér, který si nedá pozor na tuto překážku, riskuje neúspěch - a to i přesto, že kupní síla českých penzistů už dávno není nezajímavá.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.