Firmy našly další způsob, jak chytře upozornit na své výrobky. Děti jsou podle serveru DailyMail čím dál častěji placeny za propagaci nealkoholických slazených nápojů. Za tento marketingový manévr společnosti dětem platí až 25 liber (zhruba 748 korun) týdně.

V současnosti jsou nejvíce k vidění značky jako Fanta nebo Cheerstrings. Firmy se odhodlaly k tomuto kroku poté, co se z televizních obrazovek začaly stahovat reklamy na nezdravé produkty.

Podle DailyMail jsou jedním z posledním příkladů webové stránky The Dubit provozované jedním britským podnikatelem. Ten nyní nabízí mládeži poukázky a slevové karty za propagaci produktu před přáteli. Celková týdenní odměna by tak mohla přesáhnout i zmiňovaných 25 liber.

Dnešní možnosti propagací jsou velké a děti a mládež toho náležitě využívají. Kromě slovní interpretace se k propagaci produktů využívají letáky, nástěnky a hlavně internetové sociální sítě jako třeba Facebook a Twitter.