Klienti tuzemských bank a pojišťoven se při svých hlášeních klientským centrům i letos nevědomky předháněli ve vtipnosti. Zasmát se při své práci tak mohli občas likvidátoři pojistných událostí i pracovníci informačních center.

Likvidátoři České pojišťovny se například od motoristů prostřednictvím takzvaných euroformulářů dozvěděli:

"Větší rychlostí jsme v tu chvíli jeli oba, ale poškozený mne provokoval. Podařilo se mi ho proto dojet, bohužel však za cenu srážky."

"Druhé auto do mě narazilo bez jakéhokoliv předcházejícího varování.“

"Srazil jsem se se stojícím vozidlem.“

"Vina byla vzácně na obou stranách. Já jsem se neměl po té dámě tolik ohlížet a ona zase měla blikat.“

Při šetření dalších pojistných událostí slyšeli operátoři České pojišťovny například:

"Lékařský zápis mé subjektivní problémy neobsahuje z objektivních důvodů: arabsky jsem neuměl a kvůli kompilovaným zraněním jsem naznačovat nemohl.“

"Pachatel musel být znalec, protože zmizeli jenom moji holubi. Manželčiny slepice však ve stejné lokalitě zůstaly.“
"Veškeré uskladněné šatstvo rozkousaly sousedovy nezabezpečené myši.“

"Při krájení chleba jsem si všiml, že na stole leží kousek palce. Dívám se - a on to byl můj!“

Na call centru ČSOB Pojišťovny se objevilo toto hlášení:

Klientka bourala. Při dotazu na to, jakým vozidlem jezdí, odpověděla: "malé, červené“. Proto byla opětovně dotázána na tovární značku vozidla. Klientka odpověděla, že jezdí v "Suzuki SVIŠŤ". Zjevně měla na mysli Suzuki Swift.

Také v zákaznickém centru Raiffeisenbank bylo letos občas veselo. Mezi nejvtipnější a nejzajímavější přeřeky patřilo:

"Velké N jako Irena …“

Jak si klienti žádají o embosovanou kartu:

"Chtěl bych aktivovat bambusovou kartu…“

"Dobrý den, já bych chtěla expirovanou kartu…“