Služba Mpojištění zahrnuje pojištění automobilů, cestovní pojištění a pojištění majetku. Do portfolia Mprofinance spadají finanční služby, zatím v rozsahu splátkového prodeje, speciální úvěry nebo leasing na koupi vybavení restaurací a obchodů.

"Zákazníci budou moci využít výhodných podmínek a slev na tyto služby, které Makro se společnostmi dohodlo. Veškeré nabízené služby jsou nově poskytovány pod hlavičkou Mservis. Tyto služby doplňují již dříve představenou službu Mphone, provozovanou ve spolupráci s Telefónica O2," uvedla v tiskové zprávě společnost Makro Cash&Carry ČR.

"Zavedení nových služeb je součástí naší dlouhodobé strategie pomoci našim zákazníkům především z oblasti malého a středního podnikání. Cílem je nabídnout pod jednou střechou služby, které využívají naši zákaznici bezprostředně při svém podnikání, a to za podmínek lepších, než by byli schopni získat jako standardní zákazníci na trhu," podotkl manažer značek a komunikace Makro Cash&Carry ČR Stanislav Novotný, podle kterého Makro uvažuje o zavedení dalších služeb.

Společnost Makro Cash&Carry ČR loni v ČR vykázala tržby 34,92 miliardy korun. Na loňském žebříčku deseti největších tuzemských obchodníků, který sestavila společnost Incoma GfK a časopis Moderní obchod, obsadily velkoobchody Makro čtvrté místo. Makro v ČR provozuje 13 velkoobchodních center a má více než 800 000 registrovaných zákazníků z řad podnikatelů, zejména obchodníků a firem podnikajících v gastronomii. Makro Cash & Carry ČR je součástí nadnárodní skupiny Metro Group, která ve 32 zemích světa provozuje více než 655 velkoobchodních center.