reklama

Byznys Echo

Chcete znát názory šéfů úspěšných firem i podnikatelských hvězd? V rubrice Byznys echo komentují osobnosti českého byznysu aktuální i nadčasová témata v české ekonomice, politice i podnikatelské praxi.

Odpovědi osobností na otázku

1) Kolika stála vaši firmu příprava na GDPR? 2) Co si o GDPR myslíte?

Ochranu soukromí považuji za klíčovou hodnotu demokratické společnosti. Otázkou je, zda tento nástroj soukromí skutečně ochrání. Pro nás jako firmu budující si postavení na transparentnosti je implementace GDPR samozřejmostí i přes vysoké náklady.
Miroslav Barnáš Miroslav Barnáš

Managing Director JLL CZ & SK

Zbytečně to odvádí pozornost od každodenní práce. Myslím , že by to mohlo jít postupnými kroky a ne takto. Bohužel je to byrokracie , která se u malých a středních podniků mine účinkem.
Martin Hutař Martin Hutař

jednatel PRO-BIO

Do několikaměsíčního procesu příprav jsme investovali stovky tisíc. Pokud bude GDPR sloužit skutečně svému účelu, pak je to opatření dobré. Doufejme, že při výkladu budou odpovědné orgány postupovat korektně.
Karolína Topolová Karolína Topolová

Generální ředitelka AAA Auto

Náklady statisíce korun, další zvýšení byrokracie, přínos diskutabilní. Je otázka, zda bude možné změřit, čemu GDPR vlastně zabránilo a co přineslo.
Mirko Kalous Mirko Kalous

Okin Group

Dost peněz, hodně času a ještě více nervů. A bohužel to ještě nekončí. Vzhledem k nejednoznačným výkladům a nečinnosti naší vlády, která se na to vyprdla, se bude hodně věcí řešit až v reálném životě..
Jan Silber Jan Silber

zakladatel jobportálu Jobstack.it

Chvályhodný záměr chránit osobní údaje v digitálním světě přišel o pár let později, než měl. V očích veřejnosti mu chybí praktický dopad a hlavně propojení na související ochranu soukromí. Koncept je dobrý, chtělo by to menší administrativní zátěž.
Hana Gawlasová Hana Gawlasová

partnerka advokátní kanceláře Squire Patton Boggs

Pěkný výdělek pro právníky, spousta papíru spotřebovaná na NIC.
Ivan Pavlíček Ivan Pavlíček

ředitel společnosti NEXT

Stát zase bude buzerovat ty slušné, protože tam je kde brát.No a u těch co ty data zneužívají, se nic implementovat nebude. Teď nás to stojí desetitisíce a až Úředník za nějaký měsíc či rok zjistí o co vlastně jde, tak to budou statisíce na pokutách.
Jindřich Fikar Jindřich Fikar

majitel čokoládovny Fikar

Příprava na GDPR nás stála více práce a úsilí než peněz. Finančně nás zatížila v řádech stovek tisíc Kč a konečná částka to není. Jsem v každém případě pro ochranu osobních dat, ale zátěž pro malé a střední podniky je enormní a neadekvátní.
Ing. Lubomír Milek Ing. Lubomír Milek

generální ředitel CENTURY 21

Náklady ve stovkách tisíc, zejména v podobě množství hodin práce z interních zdrojů. GDPR je ve zdravotnictví zbytečné a plýtvá se vzácnými lidskými zdroji. Neadekvátně dopadá na malé a střední firmy a podvodníky to nezmění.
Petr Kocian Petr Kocian

ředitel klinik DuoVize a NeoVize

Implementace GDPR nás stála především hodně organizační a administrativní práce. Přímé náklady nebyly malé, ale jsme smířeni s tím, že se s nároky na nás kladenými musíme vyrovnávat bez reptání.
Šárka Litvinová Šárka Litvinová

spolumajitelka společnosti Asiana

Příprava nás vyšla řádově na stovky tisíc korun. Nedomnívám se však, že to má nějaký smysl, žádný přínos v tom nevidím. Jde pouze o další zbytečné zvýšení byrokratické zátěže.
Evžen Korec Evžen Korec

generální ředitel firmy Ekospol

Implementovali jsme ho do všech verzí IS ABRA Gen a FlexiBee na všech trzích, cena bez komentáře :-), pro zákazníky bez cenového navýšení. Přesto GDPR schvaluji, ochrana soukromí je jedna z hodnot EU, možná jen implementace mohla být mírnější.
Jaroslav Řasa Jaroslav Řasa

zakladatel ABRA Software

1. svaz měst a obcí skoro nic, ale naše členy podle velikosti desítky nebo stovky tisíc a některé i miliony.2. Chránit osobní data samozřejmě je potřeba, ale administrativní náklady na tak zbyrokratizovaný systém jsou příliš vysoké.
Dan Jiránek Dan Jiránek

Bývalý předseda Svazu měst a obcí ČR

Přeposlat
Diskuse
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama