Jsou v okolí vaší firmy špatné cesty? Do jaké míry ovlivňují váš byznys? Tlačíte na opravy cest? Jste v takovém úsilí úspěšní?

Jsou v okolí vaší firmy špatné cesty? Do jaké míry ovlivňují váš byznys? Tlačíte na opravy cest? Jste v takovém úsilí úspěšní?

Martin Hutař
Martin Hutař
jednatel ve společnosti PRO-BIO
Jsme firma na konci světa, už jsme si zvykli,že na nás kašlou ! Nyní dělají opravu železnice a mostu v Hanušovicích a nekompetentní orgány odsouhlasili,že zůstane podjezd na 360 cm, jak za Marie Terezie. A dál platíme za každý kamion o 60 km navíc !
Hana Gawlasová
Hana Gawlasová
partnerka a vedoucí oddělení digitálního práva v advokátní kanceláři Deloitte Legal
Matka všech špatných cest (magistrála centrem Prahy) je od naší kanceláře coby kamenem dohodil. Při pohledu jejím směrem často pevně doufám, že dnešní plánovači naší infrastrukturní budoucnosti vidí o trochu dále, než k příštím volbám.
Stav cest v okolí našich závodů se většinou nevymyká průměru. Jen někdy trochu pomůžeme s opravou.
Martin Štrupl
Martin Štrupl
generální ředitel Hamé
Infrastrukturu a dostupnost v regionu Slovácko považuji za nejhorší v republice. Do Prahy cesta min. 3h, po skoro nepoužitelné D1 nebo vlakem, nejbližší letistě 2h. Vídeň. Na všechny strany se musí doprava plížit vesnicemi.
V areálu lekarna.cz byla úroveň silnic žalostná. Dodavatelé k nám nechtěli zajíždět, zaměstnanci si ničili svá auta. Majitel areálu přes naše urgence naštěstí silnice opravil. Do budoucna doufáme v kompletní rekonstrukci a zkvalitnění prostředí.
Kvido Štěpánek
Kvido Štěpánek
byznysmen a majitel firmy Isolit‑Bravo
Kvalita komunkací nevalná, opravy částečné a zdlouhavé.Samozřejmě to vadí.
Michal Kuník
Michal Kuník
generální ředitel společnosti Securitas
Bohužel, kvalita komunikací kolem sídla naší společnosti je žalostná díky kvalitě povrchu a hlavně naprosto není řešená dopravní situace a parkování.
Špatný povrch a nedostatečné značení krajnic ohrožuje nejen naše podnikání, ale hlavně bezpečnost našich zaměstnanců, kteří zejména při příchodu na ranní a noční směnu doslova riskují život.
Mirko Kalous
Mirko Kalous
Okin Group
Nekvalitní vozovky náš byznys neovlivňují. Ve firmě máme téměř 200 aut, rozbité cesty jejich opotřebení určitě zhoršují. Ale to platí pro všechna auta, která jezdí po českých silnicích.
Dan Jiránek
Dan Jiránek
Bývalý předseda Svazu měst a obcí ČR
Jsme na Vyšehradě , takže spíše než špatné cesty vadí nemožnost slušně zaparkovat, ale ono se to jistě ještě zhorší.
Jsme spokojeni, z tohoto pohledu neni co resit.
Kvalita cest není prioritou.Logistiku v regionu tíží systém silnic pro dálkovou nákladní dopravu a napojení Děčína na D8.Město nemá jasno kudy přivaděč vést a proto se stále o stavbě nerozhodlo. Na D8 míří přes Děčín většina kamionů z východních Čech
Byznys Profinitu to neovlivňuje, ale kvalitu života v celé republice nepochybně ano.
Petr Bartoň
Petr Bartoň
jednatel Lundegaard
Praha je rozkopaná snad úplně celá a o D1 škoda mluvit. Přímý vliv na náš digitální business to ovšem nemá, tam našim zákazníkům pomáháme jezdit po informačních dálnicích a to čím dál rychleji.
Vítězslav Bican
Vítězslav Bican
ředitel Channel Crossings
Sídlíme v Karlíně, a proto je asi zřejmé, že s cestami nemáme problém. Obáváme se, co způsobí zavedení modrých zón, ale to je spíše na jinou otázku.
Petr Kocian
Petr Kocian
generální ředitel NeoVize Group
Ano. D1 je příšerná. Cestuji mezi našimi pracovišti v Praze a Brně. Je mi záhadou, že se opravuje D1, když nestojí D35 (HK-Olomouc) bez které se D1 neuleví. Postupy silničářů při rekonstrukci jsou zahadné. Měli by platit pokutu za každou zácpu.
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Lídr trhu Ekospol sídlí v reprezentativním činžovním domě v centru Prahy 7 naproti radnici městské části. V okolí jsou proto cesty kvalitní. Jediný problém je s parkováním, modré zóny nám komplikují přijímaní návštěv a klientů.
Radomír Klofáč
Radomír Klofáč
zakladatel a jednatel MORIS design
V okolí naší centrály v Michli je to hrozné. Vůbec jsem se tím nezabýval, protože nechci neefektivně trávit čas na úřadech.Přímý vliv to na byznys nemá, ale mínění i firmě to jistě ovlivňuje.
Josef Jeleček
Josef Jeleček
generální ředitel firmy Tedom
Určitě netlačím na opravy. Spíš na logiku. V Třebíči se opravovala Hrotovická ulice kolem naší firmy. Jenom se nahradil dobrý povrch lepším. Na rozšíření o 20 cm pro umožnění objetí vozidel odbočujících vlevo už nezbylo. Ale dotace se vyčerpaly.
Markéta Stržínková
Markéta Stržínková
ředitelka pobočky Atradius Česká repubika
Jsme v Karlíně v poho, a oprava např. ul. Pod Kaštany aspoň přispěje k tomu, že holt budu ze Suchdola do Karlína asi chodit pěšky nebo na kole :) a zlepším si kondici 😃 V Praze není co řešit...
Související