Stát utratil v posledních 6 letech za podporu domácích potravin 1,5 miliardy Kč. Která kampaň byla podle vás nejzbytečnější? A co si naopak propagaci za státní peníze zaslouží?

Stát utratil v posledních 6 letech za podporu domácích potravin 1,5 miliardy Kč. Která kampaň byla podle vás nejzbytečnější? A co si naopak propagaci za státní peníze zaslouží?

Jindřich Fikar
Jindřich Fikar
majitel čokoládovny Fikar
Každá státní kampaň za naše peníze byla zbytečná. Dovážené polské potraviny nemají dobrou pověst, i když v Polsku jsou výborné. Díky státu, nebo kvalitě potravin?
Martin Štrupl
Martin Štrupl
generální ředitel Hamé
Jako zastupce jednoho z nejvetsich vyrobcu realny pozitivni dopad nevidim.Mezi nejusmevnejsi radim kampane na Rybu domaci, Vina z Moravy a Cech...
Dalibor Dědek
Dalibor Dědek
podnikatel
Chce-li stát skutečně pomoci zemědělcům, tak z nich nesmí dělat úředníky. Svůj čas mají efektivně věnovat hospodaření, nikoliv vyplňování formulářů a zpráv.
Martin Lipert
Martin Lipert
zakladatel eReading.cz, CEO v Team Business, s.r.o.
Mezi mé nejzábavnější patří Klasa a Český kapr, protože měli/mají zajímavý rozpočet. Obecně platí, kde nic není, ani politik nebere.
Radim Bureš
Radim Bureš
manažer oddělení forenzních služeb a podpory integrity EY
Můj "oblíbený" propagační tunel je Ryba domácí (cca 180 mil.), ale Klasa se také vydařila. Gratulace NKÚ, že se na tyto projekty zaměřil.
Podpora lokálních potravin určitě smysl má, základem ale musí být efektivně investované prostředky a měřitelné výsledky. U státních financí to platí dvojnásob.
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Nejzbytečnější byla kampaň na české potraviny Klasa. Stát by měl provádět a propagovat objektivní porovnávání kvality potravin jak domácích, tak z dovozu.
Jaroslav Řasa
Jaroslav Řasa
zakladatel ABRA Software
Stát má cizincům ukazovat ČR jako turistický cíl; pomůže to cestovnímu ruchu, všeobecné známosti ČR, podpoří vývoz a nás v jazycích a myšlenkovém obohacení.
Související