Kde a jak aktivně sledujete vývoj počasí? Mají jeho dramatické změny vliv na váš byznys, respektive chování zákazníků?
Kde a jak aktivně sledujete vývoj počasí? Mají jeho dramatické změny vliv na váš byznys, respektive chování zákazníků?
Letní charakter počasí studijní morálce našich klientů zrovna neprospívá, ale jak jsme si všimli tento týden, nevydrží věčně ....
Když prší, tak počet objednávek roste až o 30 %. Maličko si proto přejeme deštivé léto :-) To je myslím obecně platné pro celou e-commerce.
Počasí nemá na náš business vliv. Naopak se snažíme, aby naše produkty, které splňují mezinárodní standard Energy Star, nepřispívaly ke zhoršování klimatu.
Náš byznys je vodě, sněhu, ledu a kroupám odolný. A tak se podívám na web jen abych věděl, co si užiju na kopci nebo na kole.
Dosavadní změny nebyly takové, aby měly větší vliv na chování našich zákazníků.
Řada Dobrých andělů pomáhá i při přírodních pohromách. Když se nás ptají, zda mohou v této situaci přispět přes DA, vždy je odkážeme na Člověka v tísni a ADRU.
Létám deset let,počasí sleduji denně.Za poslední tři roky se výrazně změnilo.Dřív na jaře -tlaková níže,výše a pořád pravidelně dokola.Dnes nikdo neví co bude.
Při ochraně majetku nehraje počasí příliš velkou roli. Zloději se bohužel neleknou ani přívalových dešťů.
Když má být dlouhá zima, jeleni mívají hodně loje, tudíž se nedaří stavařům a potažmo jejich dodavatelům, a to se odrazí v nezaplacených pohledávkách.
V Evropě, Africe, na Blízkém Východě. Mumie jsou vůči klimatickým změnám poměrně rezistentní...
Aplikací na iPhone-předpověď a radar. Hezké počasí = méně poptávek. Dnes je to skvělé :-). Víc než počasí ovlivňuje naše prodeje německá ekonomika.
Beru počasí jak přijde. Bez výkyvů by byl život nudný.
Čím více prší, tím více studentů v posluchárnách ;-)
Dramatické změny počasí nevidím. Důležitější je celkové zhloupnutí společnosti - to má vliv na nás všechny zásadní.
Pocasi sleduji na CT 24 a na iPhone, vyjimecne na www.windguru.com. Nase podnikani pocasi neovlivnuje, nekterych nasich klientu vsak zcela zasadne ano.
Kazde rano pohledem z okna loznice.
Na sledování počasí u nás máme speciálně vyškoleného pracovníka, protože nejvíce prodejů bytů realizujeme při přívalových srážkách a obzvláště při krupobití:)
Rozhodně ano, ideální by bylo celoroční období dešťů.
Všech 33 poboček v ČR, SR, Rusku a Maďarsku monitorujeme webkamerami. O počasí, které může ovlivnit návštěvnost našich autocenter, tak máme neustálý přehled.
Naštěstí nemají. Firma je na kopci a zákazníci rozptýlení po světě v nemocnicích nebývají zaplaveni.
Osobně počasí sleduji obvykle pohledem z okna. Slunečné počasí stejně jako různá mistrovství a olympiády nemá na obchod dobrý vliv.
Související