Mladí Češi se zklidnili, bouřliváctví a revolta se vytratily 1 minuta čtení PRŮZKUM: Mladí Češi nemají příliš velký zájem o zprávy ze zahraničí a cizí kulturu, ukázal průzkum agentury TNS Aisa.
Facebook začíná mladé Čechy nudit 1 minuta čtení PRŮZKUM: Uživatelé jsou zahlceni informacemi, téměř polovina lidí se obává na síti o své soukromí.
Češi si přejí, aby Temelín dostavěli Američané 2 minuty čtení PRŮZKUM: Pro dostavbu jaderné elektrárny se vyslovilo téměř 40 procent české populace, souhlasné názory převažují především mezi muži.
Mladí Češi si neváží politiků, po dosažení plnoletosti propadají deziluzi 1 minuta čtení PRŮZKUM: Extrémně málo mladých Čechů si rovněž myslí, že se česká vláda stará o jejich potřeby a zájmy, vyplývá z průzkumu, jehož výsledky má...
Češi v roce 2012: Jak se změnili za posledních 20 let 2 minuty čtení EXKLUZIVNÍ PRŮZKUM: Češi jsou odpovědnější a šetrnější. Unikátní data o české společnosti od 90. let do současnosti ukazují, že se Češi...
Češi v roce 2012: Ztráta sebevědomí 1 minuta čtení Češi jsou odpovědnější a šetrnější. Klesá jim ale sebevědomí a finanční rezervy. Unikátní data o české společnosti od 90. let do současnosti...
Přestože je všude slyšet o krizi, fakticky žádnou neprocházíme 2 minuty čtení Na dotazy čtenářů odpovídal Pavel Vaněček, ředitel kvantitativního výzkumu z agentury TNS Aisa.
Jen třetina Čechů hledí na značku, nejčastěji při nákupu mobilů a aut 1 minuta čtení PRŮZKUM: Pro ženy je značka produktu důležitá u kosmetiky, pro muže u piva, vyplývá z průzkumu agentury TNS Aisa.
Logistika Průzkum HK: Optimismus mezi malými a středními podnikateli se zvýšil 4 minuty čtení Skepse a obavy z budoucnosti se českými firmami nešíří. Aktuální průzkum Hospodářské komory České republiky mezi malými a středními podniky...
Průzkumy varují: Internet ničí manažerům dovolenou 3 minuty čtení Průzkumy ukazují, že o dovolené zůstává ve spojení s prací 66 procent českých manažerů a profesionálů. Mnozí z nich ale riskují, že je...