1 minuta čtení
PRŮZKUM: Mladí Češi nemají příliš velký zájem o zprávy ze zahraničí a cizí kulturu, ukázal průzkum agentury TNS Aisa.
1 minuta čtení
PRŮZKUM: Uživatelé jsou zahlceni informacemi, téměř polovina lidí se obává na síti o své soukromí.
2 minuty čtení
PRŮZKUM: Pro dostavbu jaderné elektrárny se vyslovilo téměř 40 procent české populace, souhlasné názory převažují především mezi muži.
1 minuta čtení
PRŮZKUM: Extrémně málo mladých Čechů si rovněž myslí, že se česká vláda stará o jejich potřeby a zájmy, vyplývá z průzkumu, jehož výsledky má...
2 minuty čtení
EXKLUZIVNÍ PRŮZKUM: Češi jsou odpovědnější a šetrnější. Unikátní data o české společnosti od 90. let do současnosti ukazují, že se Češi...
1 minuta čtení
Češi jsou odpovědnější a šetrnější. Klesá jim ale sebevědomí a finanční rezervy. Unikátní data o české společnosti od 90. let do současnosti...
2 minuty čtení
Na dotazy čtenářů odpovídal Pavel Vaněček, ředitel kvantitativního výzkumu z agentury TNS Aisa.
1 minuta čtení
PRŮZKUM: Pro ženy je značka produktu důležitá u kosmetiky, pro muže u piva, vyplývá z průzkumu agentury TNS Aisa.
4 minuty čtení
Skepse a obavy z budoucnosti se českými firmami nešíří. Aktuální průzkum Hospodářské komory České republiky mezi malými a středními podniky...
3 minuty čtení
Průzkumy ukazují, že o dovolené zůstává ve spojení s prací 66 procent českých manažerů a profesionálů. Mnozí z nich ale riskují, že je...
no data