3 minuty čtení
Začínající firma, která nesídlila na počátku v garáži, jako by nebyla. Za klienty budete chodit vy do jejich prostor. Když budete potřebovat...
3 minuty čtení
Peníze mohou motivovat, ale zvýšit plat je nejdražší řešení. Důležité je, zda má člověk pocit, že ho ostatní dokážou ocenit. Vnitřní motivace...
3 minuty čtení
Podráždění může znamenat ztrátu energie či nesprávné pracovní nasazení. Dnešní úspěch manažerů je založen na výkonu. Cestou ven je...
3 minuty čtení
Aby protějšek reagoval pozitivně, musíme pochopit jeho myšlení. Naše subjektivní pravdy nejsou lepší než pravdy druhého. Manipulace funguje jen...
3 minuty čtení
Kdo káže vodu a pije víno, pokud jde o firemní hodnoty, selže. Při hodnotících pohovorech je třeba se ptát, které hodnoty mi pomohly k cíli....
3 minuty čtení
Životopis je jako první dotyk (nenasazujte si v něm masku, ale akcentujte). Podle žádané pozice můžeme vypíchnout aktivity, které přilákají...
3 minuty čtení
Jako start-up nepotřebujete formulovat firemní hodnoty. Postupně ale tvoří most i mezi vámi a vašimi zákazníky. Firemní hodnoty nemusí být...
3 minuty čtení
Lucie se ptá Za poslední dva roky si podle realitní a poradenské společnosti JLL pronajalo v Praze přes deset firem nové prostory pro zřízení...
3 minuty čtení
Doporučení "zevnitř" je dobrý systém. Posilujete jím hrdost na svou firmu. Pokud výběr selže, je to spíš otázka firemních personálních postupů.
3 minuty čtení
Při znovunajímání zaměstnance ověřte důvody jeho původního odchodu. Posuďte, zda pasuje do firemní kultury a týmu. Ujasněte si, zda mu...
no data