7 minut čtení
Velká data umožňují lépe cílit obchodní sdělení, zpřesňují zásah billboardů a letákových kampaní. V internetové reklamě je zase trendem...
8 minut čtení
Zapojit youtubery do svých reklamních kampaní se čím dál více snaží i konzervativnější firmy jako banky či pojišťovny. Spolupráce mezi manažery...
3 minuty čtení
Jirka Král je jeden z nejúspěšnějších českých youtuberů, jeho kanál odebírá 800 tisíc lidí. Videa natáčí na plný úvazek, měsíčně mu vydělají až...
4 minuty čtení
Inteligentní software z dílny Microsoft umí rozpoznávat tváře, věk lidí i situace. Mainstream Technologies software využívá pro klienty, kteří...
2 minuty čtení
Tuhle scénu z Orwellova románu 1984 si asi vybaví každý. Winston Smith odbývá povinný tělocvik před televizní obrazovkou, když se z přístroje...
14 minut čtení
Michal Nýdrle začínal jako webdesignér, dnes šéfuje skupině agentur s obratem ve výši půl miliardy. Nabídky na odkup ze strany nadnárodních sítí...
15 minut čtení
Daniel Bergmann založil jednu z největších reklamních produkcí na světě. Natáčí spoty pro značky jako Nike, BMW, AT&T a mnohé další. Tradiční...
HN.cz5 minut čtení
Rok od roku přibývá lidí, kteří se odmítají tlačit v obchodních centrech, nechat do sebe narážet nákupními vozíky a raději volí pohodlný nákup...
2 minuty čtení
Společnost DHL se stala oficiálním prémiovým partnerem německého fotbalového klubu Bayern Mnichov. Bude zajišťovat kompletní logistickou podporu...
4 minuty čtení
Zní to vlastně docela jednoduše: má-li firma uspět na trhu, musí uspět proti konkurenci. Řada firem vychází z předpokladu, že poptávka na trhu...
no data