Hyundai se v kontroverzní srovnávací kampani pustil do konkurenční Škody Auto. Vadí vám srovnávací reklamy? A komu ve sporu fandíte?
Hyundai se v kontroverzní srovnávací kampani pustil do konkurenční Škody Auto. Vadí vám srovnávací reklamy? A komu ve sporu fandíte?
Nevadí, pokud je srovnání opravdu nestranné. Hyundai se tak vymezuje proti dominantní české značce, překvapivě se přitom profiluje jako domácí hráč. Poslední slovo bude mít zákazník.
Principiálně mi srovnávací reklamy nevadí, zejména jsou-li vtipné, chytré a alespoň trochu vyvážené. Ve "sporu" automobilek fandím tomu, kdo dokáže férověji a otevřeněji komunikovat svou pravdu.
Nijak mi to nevadí, beru to jako zpestření mdlého prostředí......
Férové srovnávací reklamě fandím. Zákazníci sami srovnávají, kde dostanou vyšší kvalitu za srovnatelnou cenu nebo stejnou kvalitu za nižší cenu. Platí to u potravin, aut, stejně jako třeba u bytů.
Nevadí mi, baví mě a fandím kreativitě.
Fair srovnani je OK. Nicméně jako patriot fandím škodovce.
Srovnávací reklamy neberu. Respektuju některé srovnávací testy. Sázím na vlastní zkušenost se srovnáním. I díky ní fandím Škodě.
Srovnávací reklama může být docela vtipná, ale právě příklady s tarify za elektřinu či plyn ukazují, že pokud já stanovuji kritéria pro srovnání, mohu dokazovat cokoliv–pozor na případnou manipulaci.
Hyundai ve skutečnosti nebojuje o zákazníky se Škodou, na tu nemá, ale s Volkwagenem, Fordem a Renaultem, celé je to jen hra obou automobilek.
Škodovce budu vždycky přát už proto, že na smlouvě s VW je můj podpis. Srovnávací reklama nese sebou pokušení faulů. Jak se v tom má vyznat chudák zákazník?
Poctivá srovnávací reklama je OK. Stavět proti vlastnímu k prodeji připravenému nablýskanému modelu ojetou konkurenci z půjčovny je ale nefér. Tohle ublíží útočníkovi, bude to Škoda pro Hyundai :-).
Nemám se srovnávací reklamou problém. Alespoň mě to nutí k zamyšlení co je vlastně opravdu lepší.
Nemám nic proti srovnávání, pokud se o druhé straně nelže. Fandím těm, kteří si udělají vlastní názor. Skutečná kvalita je totiž na reklamě nezávislá.
Srovnávací reklamy jsou garantem toho, že kreativita a kvalita marketingové strategie budou špatné. To je m.j. důvod, proč srovnávací model z USA prohrál boj s francouzským značkovým modelem reklam.
Srovnávání je hnací motor rozvoje - ať již u aut, v politice či ve škole. Fandím lepší kvalitě a lepší ceně, ke které může vést.
Srovnávací reklamy mi nevadí. Ani nevím, proč by měly. Ve finále je stejně nejdůležitější srovnání zákazníka, které přijde ať už s reklamou, nebo bez ní :-)
Konečně štička v tom našem malinkém automobilovém rybníčku. Baví mne to sledovat, fandím tomu, kdo je vtipnější a stylovější.
Související