Hyundai se v kontroverzní srovnávací kampani pustil do konkurenční Škody Auto. Vadí vám srovnávací reklamy? A komu ve sporu fandíte?

Hyundai se v kontroverzní srovnávací kampani pustil do konkurenční Škody Auto. Vadí vám srovnávací reklamy? A komu ve sporu fandíte?

Nevadí, pokud je srovnání opravdu nestranné. Hyundai se tak vymezuje proti dominantní české značce, překvapivě se přitom profiluje jako domácí hráč. Poslední slovo bude mít zákazník.
Hana Gawlasová
Hana Gawlasová
partnerka a vedoucí oddělení digitálního práva v advokátní kanceláři Deloitte Legal
Principiálně mi srovnávací reklamy nevadí, zejména jsou-li vtipné, chytré a alespoň trochu vyvážené. Ve "sporu" automobilek fandím tomu, kdo dokáže férověji a otevřeněji komunikovat svou pravdu.
Nijak mi to nevadí, beru to jako zpestření mdlého prostředí......
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Férové srovnávací reklamě fandím. Zákazníci sami srovnávají, kde dostanou vyšší kvalitu za srovnatelnou cenu nebo stejnou kvalitu za nižší cenu. Platí to u potravin, aut, stejně jako třeba u bytů.
Tomáš Prajzler
Tomáš Prajzler
Regionální ředitel Talentor Advanced Search
Nevadí mi, baví mě a fandím kreativitě.
Dalibor Dědek
Dalibor Dědek
podnikatel
Fair srovnani je OK. Nicméně jako patriot fandím škodovce.
Srovnávací reklamy neberu. Respektuju některé srovnávací testy. Sázím na vlastní zkušenost se srovnáním. I díky ní fandím Škodě.
Arthur Braun
Arthur Braun
advokát a managing partner v bpv Braun Partners
Srovnávací reklama může být docela vtipná, ale právě příklady s tarify za elektřinu či plyn ukazují, že pokud já stanovuji kritéria pro srovnání, mohu dokazovat cokoliv–pozor na případnou manipulaci.
Hyundai ve skutečnosti nebojuje o zákazníky se Škodou, na tu nemá, ale s Volkwagenem, Fordem a Renaultem, celé je to jen hra obou automobilek.
Petr Pithart
Petr Pithart
politik
Škodovce budu vždycky přát už proto, že na smlouvě s VW je můj podpis. Srovnávací reklama nese sebou pokušení faulů. Jak se v tom má vyznat chudák zákazník?
Jaroslav Řasa
Jaroslav Řasa
zakladatel ABRA Software
Poctivá srovnávací reklama je OK. Stavět proti vlastnímu k prodeji připravenému nablýskanému modelu ojetou konkurenci z půjčovny je ale nefér. Tohle ublíží útočníkovi, bude to Škoda pro Hyundai :-).
Zbyněk Frolík
Zbyněk Frolík
podnikatel
Nemám se srovnávací reklamou problém. Alespoň mě to nutí k zamyšlení co je vlastně opravdu lepší.
Ivo Vondrák
Ivo Vondrák
Rektor
Nemám nic proti srovnávání, pokud se o druhé straně nelže. Fandím těm, kteří si udělají vlastní názor. Skutečná kvalita je totiž na reklamě nezávislá.
Srovnávací reklamy jsou garantem toho, že kreativita a kvalita marketingové strategie budou špatné. To je m.j. důvod, proč srovnávací model z USA prohrál boj s francouzským značkovým modelem reklam.
Radim Bureš
Radim Bureš
manažer oddělení forenzních služeb a podpory integrity EY
Srovnávání je hnací motor rozvoje - ať již u aut, v politice či ve škole. Fandím lepší kvalitě a lepší ceně, ke které může vést.
Srovnávací reklamy mi nevadí. Ani nevím, proč by měly. Ve finále je stejně nejdůležitější srovnání zákazníka, které přijde ať už s reklamou, nebo bez ní :-)
Markéta Stržínková
Markéta Stržínková
ředitelka pobočky Atradius Česká repubika
Konečně štička v tom našem malinkém automobilovém rybníčku. Baví mne to sledovat, fandím tomu, kdo je vtipnější a stylovější.
Související