Při pohledu na jeho životopis je zřejmé, že má zkušenosti z řady firem i odvětví. V necelých 35 letech stihl manažer Július Hájek pracovat už v devíti podnicích. Patří mezi ně automobilka Renault, technologická společnost Microsoft nebo třetí největší pivovarnická skupina světa Molson Coors. Nejdelší dobu strávil v Renaultu, kde pracoval tři roky.

Začátkem srpna se Hájek stal šéfem marketingu v nizozemské společnosti CTP Invest, která staví a spravuje logistické parky ve střední Evropě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se