Šperky Tous nosí hvězdy jako Kylie Minogueová, Jennifer Lopezová či Gwyneth Paltrowová, které jsou ambasadorkami značky. Koupit si je ale může i obyčejný smrtelník ze střední třídy. A právě na tom si španělský rodinný podnik zakládá. Čtyři sestry, které ho řídí, chtějí být jedničkou v segmentu dostupného luxusu.

Alba, Rosa, Marta a Laura Tous Oriolovy jsou třetí generací, která pokračuje v rodinném podnikání. Jejich babička si v roce 1920 otevřela malé hodinářství, které v 70. letech jejich rodiče přeměnili ve šperkařský ateliér. "Rodiče nás nemuseli vůbec nutit, abychom se do firmy zapojily. Jsme ženy a šperky milujeme, takže jsme k tomu přirozeně tíhly," řekly sestry HN na vyhlášení soutěže EY Světový podnikatel roku v Monaku, kterého se účastnily jako finalistky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se