Mimo zemi jeho původu ho zná málokdo, přesto se ho loni prodalo na čtvrt milionu kusů. Řeč je o archaickém sedanu Saipa Pride, který se vyrábí už desítky let v takřka nezměněné podobě. Teheránská automobilka prodává svá auta prakticky jenom v Íránu a konkurence se příliš bát nemusí. Na zemi je jednak uvaleno hospodářské embargo, jednak zase Írán uvalil extrémně vysoké clo na drahá auta z Evropy, které jejich cenu zvyšuje i o 100 procent. Íránci si je tak skoro vůbec nemohou dovolit. Přesto se v této zemi prodá za rok 1,2 milionu aut. Dalšími úspěšnými jsou Peugeot 405 a 206, které jsou na trhu také roky a vyrábí se přímo v Íránu.

Porovnat výsledky trhů z nejrůznějších exotických zemí umožňuje server Bestsellingcarsblog.com, který pravidelně zveřejňuje statistiky. Během jara má už slušnou sbírku, jež zahrnuje Asii, Afriku, Jižní Ameriku nebo Austrálii a Oceánii. Právě na posledním světadílu jsou čísla nejpozoruhodnější. Vyplývá z nich, že na mnoha trzích s drtivou převahou vítězí Toyota. Aktuálně jde s 10 213 486 auty vyrobenými v roce 2016 o druhého největšího producenta vozů na světě. Jen o 100 tisíc kusů ho předběhl gigantický koncern Volkswagen. I když na některých trzích ani Toyota nepotřebuje velké prodeje, aby byla lídrem. Například v ostrovním státě Vanuatu jí patří celých 82 procent trhu. Nejprodávanějším vozem je zde, stejně jako v celé řadě sousedních zemí, její pick-up Toyota Hilux. Za rok se tu ale prodá jen 250 aut. Vůbec nejmenším trhem je království Tonga, kde se ročně udá 53 nových vozů. A i tam vede Hilux.