U firemních zákazníků je Škoda Auto bezkonkurenční jedničkou na českém trhu. V případě domácností ale tak pevné postavení nemá. V prvním čtvrtletí u nich Škoda ztratila devět procent, tato část trhu ale o devět procent rostla. Češi si díky rostoucím mzdám stále častěji pořizují nová auta a řada konkurentů mladoboleslavské automobilky z toho těží.

Hyundai přidalo patnáct procent. Dvouciferně rostly i Dacie a Kia, které uzavírají první čtveřici. Skokově v řádu desítek procent své prodeje zvyšují Toyota, Opel, Renault a Suzuki, značky, které nejsou tak silné u firem, ale cestu k českým rodinám si našly.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se