Je to jako ve filmu z nemocničního prostředí, když lékař po dlouhém boji o život pacienta konečně nahmatá tep. Srdce se ozvalo jenom párkrát, pacient už zřejmě nikdy nenabude své někdejší síly, ale i tak jeho návrat do života přitahuje nebývalou pozornost. Co na tom, že se jedná pouze o slupku. Na veletrhu v Barceloně se pod brandem Nokie, jejíž značku mají na osm let pronajatou bývalí manažeři firmy v nové společnosti HMD, představily tři nové smartphony, a především aktualizovaný "kultovní" model 3310. Comeback je hotov. Šlo ale především o velké cvičení v marketingu a public relations. Brand Nokia totiž navazuje na původní finský kolos velmi volně a 3310 má s někdejším "telefonem pro 100 milionů" společný snad jen ikonický tvar a výdrž baterie.

Nicméně příběh opravdu pokračuje. Společnost HMD Global zaštítili veteráni někdejší slavné éry v podobě Arta Nummely, někdejšího viceprezidenta mobilní divize Nokie a Jeana-Francoise Barila, někdejšího šéfa zásobování. Jeho firma Smart Connect revitalizační proces brandu financuje.