On-line služby pro zákazníky, jako je Slevomat nebo Rohlik.cz, používá každý měsíc sedm z deseti Čechů na internetu. Málokdo si ale tyto projekty spojí s investiční skupinou Miton, která za nimi stojí a která za 16 let pomohla vybudovat přes 20 úspěšných digitálních byznysů. Její šéf David Špinar teď chce, aby značka Miton byla víc vidět. Firmy, ve kterých má podíl, by měly více spolupracovat, aby je okolí začalo vnímat jako jeden holding. V sídle skupiny plánuje vytvořit "hub" pro začínající firmy z rodiny Mitonu.

Špinar, který dříve spoluzakládal internetovou agenturu H1.cz a šéfoval výkonnostnímu marketingu v českém Googlu, nastoupil do Mitonu před čtyřmi měsíci. Spolu s ním přišli i další manažeři − Martin Řezáč, Tomáš Zetek, Lucie Winklerová a Michael Zelinka. Doplnili tak dosavadních šest partnerů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se