Korejská automobilka se přednedávnem odhodlala k odvážnému kroku. Na silnice vypustila auto, které se prodává jako hybrid nebo elektromobil. Druhý jmenovaný je navíc dražší, v základní výbavě vyjde na 860 tisíc korun, zatímco hybrid na 700 tisíc. Verze do zásuvky je ale zajímavá i z praktického hlediska, proto jsme ji podrobili testu.

Hyundai Ioniq vypadá pěkně, i když jeho elektrickou verzi trochu kazí šedý kryt masky chladiče. Žádný chladič totiž nepotřebuje, a tak může být kompletně bez vstupních otvorů na přídi. Auto je nápadně barevné a navíc svou velikostí dokazuje, že ani elektromobil s cenou pod milion korun nemusí být nutně jen malým městským vozem. Naopak. Dovnitř se pohodlně usadí čtyři dospělí, kufr s objemem 350 litrů a možností sklápět zadní sedadla také nepatří k nejmenším.