V patnáct let starém sci-fi filmu Stevena Spielberga Minority Report je scéna, která zosobňuje sny všech firem a tvůrců jejich marketingových kampaní: hlavní protagonista kráčí podél reklamních panelů a kam se podívá, vidí nabídky, které jsou šité na míru − přesně pro něj.
Minority Report se sice odehrává v roce 2054, ale "personalizovaná" reklama se v důsledku rozvoje technologií stává realitou už dnes. Cílit reklamu nebo službu přesně podle individuální povahy zákazníka je už běžné na internetu, ale trend bude pokračovat mnohem dál. S rozvojem cloudových technologií, s analýzou takzvaných velkých dat a se zapojením umělé inteligence získávají firmy nové nástroje na zkoumání zákazníka. To jim umožní ho lépe oslovit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111