Lucie se ptá

Do korporátu chce stále méně mladých lidí. Velké značky poradenských či advokátních firem pomalu vypadávají z čela vytouženého žebříčku popularity. Když se mladých zeptáte proč, odvětí, že jim firma sežere moc času a naopak dusí kreativitu. "Pestrobarevnost se v českých korporátech zatím moc nenosí, což je problém − nejen pro ně, ale i pro mladé lidi s ambicí dělat věci jinak a lépe," svěřil se nám v jedné anketě mladý designér Ivan Nevřela. Podle letošního globálního průzkumu společnosti Deloitte 56 procent dvacátníků a třicátníků odmítá pracovat pro velké firmy, protože nesdílí jejich hodnoty.

Stále více firem si (i nám) klade otázku, jak to zlomit?

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.