Lucie se ptá
Do korporátu chce stále méně mladých lidí. Velké značky poradenských či advokátních firem pomalu vypadávají z čela vytouženého žebříčku popularity. Když se mladých zeptáte proč, odvětí, že jim firma sežere moc času a naopak dusí kreativitu. "Pestrobarevnost se v českých korporátech zatím moc nenosí, což je problém − nejen pro ně, ale i pro mladé lidi s ambicí dělat věci jinak a lépe," svěřil se nám v jedné anketě mladý designér Ivan Nevřela. Podle letošního globálního průzkumu společnosti Deloitte 56 procent dvacátníků a třicátníků odmítá pracovat pro velké firmy, protože nesdílí jejich hodnoty.
Stále více firem si (i nám) klade otázku, jak to zlomit?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111