Čeští operátoři mobilních sítí hledají cesty, jak oslovit mládež mezi 10 a 25 lety, pro kterou je internet v telefonu naprosto přirozenou součástí života. O2, T‑Mobile i Vodafone začínají spolupracovat s idoly, které mladé ovlivňují prostřednictvím sociálních sítí. Vědí, že až budou dnešní náctiletí v produktivním věku, budou jim chtít nabídnout kromě zábavy i technologické novinky, například internetem propojenou domácnost.

O2 spolupracuje asi s dvěma desítkami takzvaných youtuberů a instagramistů, z nichž v současnosti nejviditelnějším je zpěvák Johny Machette (24), vlastním jménem Jonáš Čumrik. Machette, který s operátorem spolupracuje od listopadu, je v žebříčku nejsledovanějších Čechů na sociálních sítích od časopisu Forbes na 33. místě, hned po Jaromíru Jágrovi. Svými klipy na YouTube a Facebooku, komentáři na Twitteru a fotografiemi na službě Instagram může oslovit až půl milionů mladých lidí, tedy zhruba každého třetího v cílové generaci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se