Lucie se ptá
Občas to ujede. Obzvlášť uprostřed rozvolněného léta. Vzpomínám na okamžik, kdy mi přistál e-mail s oslovením "Milá paní Špačková". Do minuty přišel e-mail s omluvou za přejmenování, že už má dotyčný vzhledem k venkovní teplotě přehřátý mozek. Rozesmál mě. Polehčující okolností jeho ornitologickému lapsu bylo i to, že kolem mě v redakci tehdy seděli kolegové Strnadová, Čížek a Kohout.
Často se to ale nepromíjí. Ve firmách se najdou adresáti, kteří po přečtení nevhodného oslovení v e-mailu zanevřou na nabídku i jejího odesílatele. Studie potvrzují, že o reakci adresáta na obdrženou elektronickou poštu rozhoduje z devadesáti procent použité oslovení a uzavření e-mailu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111