Foxconn hledal v regionu EMEA vhodné řešení, které by kromě standardizace obchodního procesu, automatizace některých procesů a reportingu aktivně podpořilo spolupráci při řízení obchodních případů napříč jeho divizemi. Vedení společnosti požadovalo využití co největšího množství standardních funkcionalit a workflow CRM systému, aby byla zajištěna jeho co nejrychlejší implementace i snadná upgradovatelnost a rozšiřitelnost i do budoucna.
Firma nakonec zvolila řešení Microsoft Dynamics CRM Online, se kterým přišla společnost LLP Prague. Tento systém totiž dokázal už v základu výrazně pokrýt existující procesy ve společnosti Foxconn, a LLP Prague navíc nabízela dostatek referencí prokazujících know-how i zkušenosti z obdobně velkých mezinárodních implementací. Řešení se podařilo vytvořit v až neuvěřitelně krátké době, od specifikace problému až po konečné nasazení uběhla doba jen tří měsíců.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111