Na sezonní výprodeje lákají prodejci zákazníky každý rok. Většina retailových obchodníků tak opakovaně řeší, jak zlevněné zboží označit v souladu s právními předpisy, ale přitom s minimem vynaloženého úsilí a dodatečných nákladů.
Sleva v procentech
Obecně platí, že obchodník je povinen zákazníka o ceně správně informovat. V praxi to znamená, že zákazník při koupi zlevněného zboží musí na výrobku najít konkrétní konečnou cenu po slevě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111