Veliká je Čínská lidová republika, široké tamní dálnice a obrovská touha Číňanů vlastnit exkluzivní automobil. Pro vozy značky Škoda je říše středu trhem číslo jedna. V Číně prodávané škodovky jsou však z drtivé většiny licenční, jejich výrobce není součástí skupiny Škoda Auto. To mladoboleslavskou společnost mrzí, a proto se chystá investovat stovky milionů eur, aby se na jejich výrobě také podílela, a díky tomu dosáhla z obchodů v Číně většího zisku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111