Je ta suma vůbec uvěřitelná? Na necelých sedm bilionů korun se podle studie konzultační společnosti Bain & Company šplhají loňské celosvětové útraty za prémiové zboží, jako je luxusní oblečení, šperky či hodinky. Exkluzivní výrobky si na světě dopřává přes 330 milionů lidí, nejvíce Číňané, největším trhem zůstávají Spojené státy následované Japonskem.

Luxus ale posiluje i v Česku, v posledních letech do země přišlo třináct prestižních světových značek, nejvíce s módou. Útraty ale rostou i za český křišťál nebo drahokamy. Často však jde o cizí produkci. Jak si ale vedou české výrobky? A existují v Česku vůbec značky, které se za luxusní dají považovat?

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 95 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.