Takových cápků, s plnou hubou silných řečí, jsou na internetu houfy. Říká se jim trollové. Velkohubě žvaní, chlubí se neexistujícími svaly, většinou ale pro zanedbatelný okruh "fanoušků". Martin Shkreli toto umění povýšil o několik stupňů. Trollování tohoto dvaatřicetiletého exšéfa biofarmaceutické Turing Pharmaceuticals totiž sleduje (vedle téměř osmdesáti tisíc fanoušků na Twitteru) i americký Kongres, Komise pro cenné papíry (SEC), nezanedbatelná část amerických médií nebo řada šéfů farmaceutických firem. V září loňského roku se dostal do jejich hledáčku, když zvedl pětapadesátkrát (z 13,50 na 750 USD za tabletu) cenu léku Daraprim, který užívají těžce nemocní pacienti s postiženou imunitou (rakovina, malárie, AIDS), a od té doby jede na vlně, sbírá "tituly" (BBC: Nejnenáviděnější muž Ameriky, Vanity Fair: Nemorální sociopat) a budí pozornost. Velmi úspěšně.