Před revolucí bylo typické mléko v plastových sáčcích. Bylo sázkou do loterie, zda se vám onen pytlík cestou z obchodu protrhne, nebo ne. V tašce cinkaly skleněné lahve (0,7 litru) s limonádami, malinovou a pomerančovou. Kdo byl hospodárný, kupoval sifonové bombičky. Malé obchody v ulici už byly pod tlakem nových supermarketů.
Po revoluci přišly nadnárodní řetězce. Oslněni západními značkami jsme nechali zkrachovat většinu pouličních prodejen. A pomstili se tak jejich kyselým prodavačkám. Teď na rodinné řeznictví zíráme jako na zázrak z nebes. S řetězci se vynořil i problém nízké kvality potravin. Tedy problém. Koho by zajímala kvalita, když je to tak levné, že.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111