Sharan loni oslavil 20. narozeniny, přesto testovaný vůz spadá do druhé generace. Dostal ale facelift. Není divu, že německá automobilka nechává tento model dlouho v oběhu. Z hlediska designu totiž není potřeba mnoho vylepšovat, což ostatně dokazuje i novinka. Až na pár detailů, jako je jiná optika světlometů a brzdových světel, upravená maska nebo nárazníky, ji od předchozí verze vizuálně odlišit nejde. Prim totiž nehraje nějaký výstřední design, ale praktičnost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111