Miniaturní auta do města jsou v Česku tradičně v hledáčku hlavně důchodců, kteří by si rádi pořídili levné auto na popojíždění po metropoli a občasnou cestu na chatu. Nový Citroën C1 je však docela jiný. Jeho design je namířen spíše k okouzlení mladé generace, navíc se ani z hlediska pořizovací ceny nemá šanci dostat do užšího výběru, pokud budou hlavní roli hrát právě peníze. Vlastně bude poměrně drahý i pro drtivou část řidičů-nováčků. Zbývá tedy takzvaná zlatá mládež.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111