Minulý týden jsem u nás na zahrádce potkal u piva starého známého. Na obligátní otázku "Jak se daří?" opáčil. "Mám teď chvíli volno." "Jako z práce?" ptám se ho. "Ne, z péče o malýho. No, narodil se mi kluk a firma mi platí týden doma. A to se počítá, ne?" A pak jsme si na jeho dítě připili.
Téma otcovství bylo před pár měsíci díky politickým diskusím o povinné otcovské dovolené velmi aktuální. Diskuse utichly, ale jedno je jasné: dnešní tátové chtějí být doma se svými dětmi a firmy na to musejí reagovat. No, nemusejí, ale měly by, protože se jim to nakonec vyplatí. Sofistikovaná vnitrofiremní péče o ženy s dětmi je dnes běžná, tvoří jednu z hlavních položek harmonického vztahu mezi pracovním a rodinným životem. Jenže sladit rodinu a práci dennodenně chtějí i muži. Už jsou firmy, které myslí nejen na matky, ale konkrétně i na otce. Vítr koncepční změny přichází kupodivu opět z mnohdy zkostnatělých nadnárodních korporací, ale ani progresivní české projekty nezůstávají pozadu. Protože pokud firma vytvoří nástroje, jak podpořit pracující otce, vyhrává dvojitý jackpot - u zaměstnanců i u veřejnosti.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.