Sylvie Dymáková mne zaujala, stejně jako širokou veřejnost, zejména filmovým dokumentem Šmejdi. Nastavila v něm zrcadlo hrubým manipulačním praktikám, kterým jsou vystaveni účastníci tzv. reklamních předváděcích neboli prodejních akcí a zájezdů. Autentickými záběry skutečných vyhraněných a sociálně nepřijatelných situací, za kterých jsou uzavírány smlouvy o prodeji enormně předraženého zboží, tak otevřela téma a problém hluboce rezonující pod povrchem naší současné společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111