Může být obyčejné tričko interaktivní? Může, pokud se do hry vloží jednoduchý program, chytrý telefon a japonská firma, která obojí propojí dohromady.
Příkladem je tričko nazvané Asoberu-T japonské firmy Dentsu, které se po nasnímání chytrým telefonem na jeho obrazovce rozehraje scénou z virtuální reality - ať už z něj začnou vylétávat animovaná srdíčka, noty nebo postavičky z komiksů.
Japonci stojí fronty na nového Murakamiho. Román je o studentovi, kterého opustí přátelé - čtěte ZDE
Technicky nejde o nic složitého. Do trička je vepsaný motiv, který umí rozpoznat jednoduchý program nahraný do chytrého telefonu. Animaci, kterou program spustí, je možné si vybrat z dostupné "knihovny".
Své zážitky sdílejte na sociální sítě
Vygenerované virtuální obrázky či klipy kolem skutečného nositele trička je možné uložit a přeposlat třeba na sociální sítě.
Japonská trička ožívají v chytrých telefonech
Dentsu hodlá svůj koncept v budoucnu nabídnout různým výrobcům textilu; první trička "Asoberu-T" dala v sobotu do prodeje značka Beams.