Žádné soukromí nemáte. Smiřte se s tím. Když tyhle dvě věty pronesl v roce 1999 Scot McNeally, šéf jedné z tehdy nejmocnějších počítačových firem světa Sun Microsystems, znělo to jako provokace. Ve skutečnosti to byla přesná diagnóza éry, která v té době právě začala.
V roce 1998 vznikla v Kalifornii malá firma, jejíž zakladatelé chtěli zlepšit komfort uživatelů webu. Jmenovala se Google. Jejím idealistickým cílem bylo učinit z digitálního světa přátelštější a přehlednější místo. Přeměnit džungli informací na dobře zmapovaný prostor, kde se všichni budou lépe a bezpečněji cítit. A kde se dobře cítíte? Tam, kde to znáte a taky kde znají vás.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111