Tři akademici, Tobias Preis, Eugene Stanley a Helen Moatová, si vzali k ruce trendy ve vyhledávání přes Google. Analyzovali týdenní změny v hledání všemožných slov. Zjistili, že by se podle toho dalo investovat. Když rostlo vyhledávání slova "dluh", vyplatilo se ihned prodat akcie. A naopak, pokles zájmu o "dluhy" avizoval, že přišla ta pravá chvíle pro nákupy.
Tady jsou zpětně propočítané výsledky v letech 2004 až 2011:
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111