Ve velké výhodě jsou značky alkoholických nápojů, za kterými stojí příběh. To je mimochodem i téma letošní konference Forum Media 14. listopadu na Žofíně, kterou organizuje časopis Marketing & Media.

Příběhem se chápe nejen rodokmen značky, ale také tradice žitá každý den. Stačí podívat se na sebevědomou komunikaci Jack Daniel's na Facebooku, která skoro pokaždé vzdává hold "otci zakladateli" této whisky. Nebo na vodku Absolut, která se nebojí spojení s avantgardními umělci. Nejen nápoj, ale i komunikace pak mají jinou kvalitu.

Jan Patera

Příběhem se chápe nejen rodokmen značky, ale i tradice žitá každý den.

Svět po lahvi Campari vypadá trochu jinak. Nová reklama od TBWA chce tento letitý "aperitiv" omladit.

Designér Simon Schubert vytvořil loni v Paříži zastávku ze skládaného papíru jako oslavu čistoty Absolut vodky.

Inzeráty na whisky Jack Daniel's jsou ručně vyrobené s hesly stoprocentně amerického původu.

Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media

Související