Když Ivo Lukačovič zakládal Seznam.cz, neměl s ním příliš velké ambice. Chtěl se živit jako programátor webových stránek a Seznam.cz měl potenciálním klientům pouze ukázat, co dovede. "Nepočítám s tím, že by reklama měla být hlavním zdrojem mých příjmů," prohlásil Lukačovič v roce 1996. I přes tento "byznysplán" Seznam.cz v loňském roce za inzerci utržil téměř 2,7 miliardy korun a vykázal více než miliardový zisk. Přes jeho webové stránky se protočila třetina tuzemských výdajů za on-line reklamu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111