K výročním kongresům, na nichž se scházejí špičky automobilového průmyslu, patří jeden folklor: organizátoři dokážou pro veškeré problémy trhu najít ten správný eufemismus. Například pětinový propad prodeje osobních vozidel v Evropě za posledních pět let označí za "turbulentní časy" a snahy automobilek zastavit propouštění nazvou "novými výzvami".
O tom, jak se se současnými "výzvami turbulentních časů" vypořádat, si šéfové velkých výrobců přijeli minulý týden popovídat do Monte Carla. Týdeník Ekonom, jenž se kongresu Automotive News Europe účastnil jako jediné české ekonomické médium, rozebral tři různé příklady strategií.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111