Akcie Facebooku při vstupu na burzu čeští internetoví a počítačoví "magnáti" většinou ignorovali. Při pohledu na kolísající ceny akcií je jasné, že rozhodnutí odolat šílenství kolem největší světové sociální sítě a věnovat se vlastním investičním projektům bylo prozíravé. Na investice v Česku mají totiž podnikatelé, kteří už jednou vybudovali úspěšný internetový či technologický byznys, na rozdíl od Facebooku vliv. A mohou v něm uplatnit své dlouholeté zkušenosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111