V loňském roce společnost T.M.Lewin prodala přes tři miliony košil. Její celkový obrat přitom překročil hranici 100 milionů liber. To znamená, že jen loni lidé za oblečení se značkou T.M.Lewin zaplatili více než tři miliardy korun.
Recept na úspěch? Zlatá střední cesta. Právě tou se před lety rozhodla vydat londýnská oděvní firma. Svět byznysu zaplavuje košilemi a obleky, které nejsou tak levné jako ty z nabídky řetězců typu Marks & Spencer či Zara, ani tak luxusní jako třeba ty se značkou Armani. Oděvy T.M.Lewin se vyrábějí z materiálů, jako je egyptská bavlna či vlna Merino. Košili lze přitom koupit už za tisícikorunu. Díky čemu se firmě daří kombinovat kvalitní materiály a nízké ceny?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111