Davy zákazníků se v supermarketu doslova perou o to, kdo z nich první uchvátí lahev jedlého oleje nabízeného "v akci". Televiznímu reportérovi se přitom koupěchtivý muž svěřuje, že do boje povolal i svého vnuka, protože k mání je jen pět lahví zlevněného oleje na zákazníka.
Takhle se tedy chová český spotřebitelský národ v době, kdy z anketních průzkumů vychází, že už delší dobu preferuje především kvalitu potravin a nevybírá si zboží jen podle ceny.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111