Palubní deska připomíná tvary malou řadu 1, je ale větší. Středový tunel je rozdělen na dvě části - ta dekorativní s lakovaným dřevem na sobě nese ovladač multimediálního systému iDrive, v menší zakotvil joystick automatické převodovky. Bude ovšem záležet na tom, který z dekorativních paketů si řidič vybere. BMW nabízí celkem tři - sport, luxury a modern. Každý má jiné detaily. S konfigurací vozu si tedy lze pěkně vyhrát. Vždy se ale bude řidič cítit jako v prémiovém autě, jak se na BMW sluší a patří. Z nárůstu velikosti těží hlavně cestující na zadních sedadlech. Ne, BMW 3 stále není žádná Škoda Superb, kde je možné dát si nohu přes nohu, průměrně vzrostlí jedinci si ale už i dokážou sednout za sebe, a delší cesta tak nebude utrpením. Cestu jim bude zpříjemňovat i vyhřívání sedadel nebo velmi kvalitní audiosoustava s možností připojit iPod a další přehrávače. Pohodlné spárování s telefonem je už dnes samozřejmostí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111